2013-11-01

ෆේස්බුක් ඔබගේ මවුසයේ හැසිරීම දක්වා අවධානය වැඩි කරාවි....

  සමාජ ජාලවක භාවිතාකරන්නා දෙසින් වන දැක්ම විටක විසිතුරු අපූර්ව අත්දැකීමක් ලෙසට හදුනාගන්නට භාවිතාකරන්නෙකුට හැකි වුවද එම සේවාව සපයන ආයතනය දෙසින් සැලකීමේදී වෙනස් ස්වරූපයක් ගනී. ඔවුනට එය වෙළඳ වටින කමක් ඇති තොරතුරු ගොන්නකි.හදාරන්නන් පවසන්නේ මූලිකව කොටස් දෙකකින් භාවිතාකරන්නන් පිලිබදව තොරතුරු ගොනු කර ගැනීමට එම ආයතන කටයුතු කරයි. ඒවා නම් ඔබ වෙසෙන, ‍රැකියාව කරන මෙන්ම ගැවසෙන ප්‍රදේශය හා සමාජ ජාලාව තුලදී ඔබගේ හැසිරීම් රටාවන් ලෙසටයි. පලවන නවතම වර්තාවක් පවසන්නේ ෆේස්බුක් වෙතින් ඉදිරියේදී වඩාත් භාවිතාකරන්නන්ගේ තොරතුරු ලබා ගැනීමට කටයුතු කරන්නට සැලසුම්ව ඇති බවකි."ඔවුනට අවශ්‍යව ඇත්තේ ඔබගේ මවුසයේ චලනය පවා හදාරමින් තොරතුරු ‍රැස්කර ගන්නටයි".හදාරන්නන් පවසනවා. පසුගිය වසර හතර සැලකීමේදී ෆේස්බුක් වෙත මෙසේ දත්ත ‍රැස්කරගැනීම 4000 ගුනයකින් ඉහල ගොස් ඇති බවාට් පවසන ඔවුන් පෙටාබයිට 300 කට වඩා වැඩි ද්ත්ත ‍රැකිරීමක් ඔවුන් සතුව ඇති බවටයි නිගමනය කරන්නේ.

SOCIAL NETWORK Vs tATOO

තොරතුරු යුගයේ ප්‍රමුකතම සමාජ දේශපාලණ ගැටළුවක් වන්නේ තීව්‍ර වන අනනන්‍යතා ගැටළුව. ඔබේ සිරුරෙන් ගැලවෙන මහත් දෘඩ සාම්ප්‍රධායික අනන්‍යතාවය මහත් න...