සමාජ ජාලවක භාවිතාකරන්නා දෙසින් වන දැක්ම විටක විසිතුරු අපූර්ව අත්දැකීමක් ලෙසට හදුනාගන්නට භාවිතාකරන්නෙකුට හැකි වුවද එම සේවාව සපයන ආයතනය දෙසින් සැලකීමේදී වෙනස් ස්වරූපයක් ගනී. ඔවුනට එය වෙළඳ වටින කමක් ඇති තොරතුරු ගොන්නකි.හදාරන්නන් පවසන්නේ මූලිකව කොටස් දෙකකින් භාවිතාකරන්නන් පිලිබදව තොරතුරු ගොනු කර ගැනීමට එම ආයතන කටයුතු කරයි. ඒවා නම් ඔබ වෙසෙන, රැකියාව කරන මෙන්ම ගැවසෙන ප්රදේශය හා සමාජ ජාලාව තුලදී ඔබගේ හැසිරීම් රටාවන් ලෙසටයි. පලවන නවතම වර්තාවක් පවසන්නේ ෆේස්බුක් වෙතින් ඉදිරියේදී වඩාත් භාවිතාකරන්නන්ගේ තොරතුරු ලබා ගැනීමට කටයුතු කරන්නට සැලසුම්ව ඇති බවකි."ඔවුනට අවශ්යව ඇත්තේ ඔබගේ මවුසයේ චලනය පවා හදාරමින් තොරතුරු රැස්කර ගන්නටයි".හදාරන්නන් පවසනවා. පසුගිය වසර හතර සැලකීමේදී ෆේස්බුක් වෙත මෙසේ දත්ත රැස්කරගැනීම 4000 ගුනයකින් ඉහල ගොස් ඇති බවාට් පවසන ඔවුන් පෙටාබයිට 300 කට වඩා වැඩි ද්ත්ත රැකිරීමක් ඔවුන් සතුව ඇති බවටයි නිගමනය කරන්නේ.
Digital Awareness Program Digital awareness is the understanding of how technology—from the simple to the complex—functions, and the ability to utilize its various tools and devices effectively. In our increasingly technology-driven world, this understanding is not merely beneficial, but essential for navigating daily life, seizing opportunities for growth, and staying ahead of the curve.
Meta ගෙනෙන Movie Gen
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...
-
තොරතුරු තාක්ෂණ්යේ සියලු ප්රමුක අවකාශ මතින් AI ප්රබෝධය ගලා යමින් ඇත. ප්රකට WhatsApp නම් instant messaging app එක වෙතට තවත් ආකාරයක AI මුලි...
-
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...