2005 වසරේදී ගූගල් ආයතනය පවසා සිටියේ තම සෙයුම් ප්රථිපල පිටුව වෙතට banner ads ගෙනෙන්නට කිසිසේත්ම බලාපොරොත්තුවක් නොවන බවකි.එහෙත් පසුගිය දින කිහිපයක සිට සමහර භාවිතාකරන්නන් අතරින් පැවසුනු කාරනාවක් වූවේ තම ගූගල් සෙයුම් ප්රථිපල පිටුවෙහි ආගන්තුක ආකාරයේ banner ads දක්නට ලැබෙන බවක් වූ අතර මේවන විට ගූගල් ආයතනය ඒ පිලිබදව තොරතුරු නිකුත් කොට තිබෙනවා. එම ආයතනය පවසන්නේ තමන් මෙවන විට අත්හදා බැලීම් මට්ටමේ banner ads තොරාගත් සුවල්ප භාවිතාකරන්නන් අතර ක්රියාත්මක කරමින් සිටින බවකි.තොරගාත් වෙළඳ නාම 30ක් යටතේ තම අත්හදා බැලීමේ මට්ටමින් ක්රියාත්මක මෙම අංගය සමස්ත භාවිතාකරන්නන් ගෙන් 5% ත්රමේ සුලු ප්රමානයක් සමග මේ වන විට ක්රියාත්මක බවයි.මීට වසර 8කට පමන ප්රතම ආයතනය පලකල ආකාරයෙන් ඉවත්ව යමින් මෙම banner ads තම සෙයුම් ප්රථිපල පිටුවට ගෙන එන්නට කටයුතු කර ඇති අතර භාවිතාකරන්නන් අතරින් පැවසෙන්නේ අනාගතයේදී තම සෙයුම් ප්රථිපල පිටුවට වඩාත් ආක්රමික ආකාරයේ දැන්වීම් පැමිනීමේ පෙර සලකුනු ලෙසට මේ වා තමන් හට හැගෙන බවයි.
Pubudu Siriwansa is a dynamic individual with a strong presence in the technology sector. As the Founder and CEO of PARIGANAKAYA, he demonstrates a clear passion for innovation and digital solutions. His work reflects a commitment to leveraging technology for progress.
SOCIAL NETWORK Vs tATOO
තොරතුරු යුගයේ ප්රමුකතම සමාජ දේශපාලණ ගැටළුවක් වන්නේ තීව්ර වන අනනන්යතා ගැටළුව. ඔබේ සිරුරෙන් ගැලවෙන මහත් දෘඩ සාම්ප්රධායික අනන්යතාවය මහත් න...

-
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...
-
කෙටි වීඩියෝ සදහා ලොව ප්රමුක ස්ථානයක් දිනාගන්නට සමත්වූ TikTok සමාජ ජාලාව තම America භාවිතාව වන 170 million වලින් සමුගන්නට අද නියමිතව ඇත. ඒ එ...