ඔන් ලයින් ආකාරයේ සේවා සපයන ආයතන බොහොමයක් ද්විත්ව ආරක්ශන ක්රමය වෙත තම අවධානය යොමු කරන්නට පෙලබෙමින් ඇති බවටයි පෙනෙන්නට ඇත්තේ. ගූගල් ආයතනය මේ වන විටත් එම ක්රමවේදය ඔස්සේ තම භාවිතාකරන්නන්ගේ ආරක්ශාව තහවුරු කරන්නට කටයුතු කරන අතර එහිදී සිදුවෙනුයේ තමන් වෙත පෙර ලියාපදිංචි වූ උපාංගයක් වෙත , තම ගිනුමකට සාමාන්ය ලෙස භාවිතාකරන්නාගේ නම හා අවසර පදය ඇතුලත් කොට ඇතුලත්වීමට කටයුතු කරන විට අංක හතරකින් යුත් ---- එකක් ලැබෙන අතර එයද ඇතුලත් කොට තම තම අන්යතාවය වඩාත් තහවුරුකර ගැනීමේ අවස්ථාව ලැබීමයි. ෆේස්බුක් ආයතනයද තම භාවිතාකරන්නන් වෙත මෙම අවස්ථාව ලැබෙන අතර ටුවිටර් සේවාව මෙම ක්රමවෙදය වෙත පිවිසීම සදහා අවධාන යොමු කර ඇති බවටයි පැවසෙන්නේ. පලවන අලුත්ම ආරංචි පවසන්නේ ඇපල් ආයතනයද මෙම ක්රමවේදය අනුගමනය කරන්නට තීර්නය කොට ඇති බවයි. මයික්රසොෆ්ට් ආයතනය තම Xbox Live , SkyDrive සේවාවන් සදහා මෙම ක්රමය යොදාගන්නා අතර තවමත් Outlook.com email service වෙත මෙවන් ක්රමයක් හදුන්වා දී නොමැති බවටයි දක්නට ලැබෙන්නේ.
Digital Awareness Program Digital awareness is the understanding of how technology—from the simple to the complex—functions, and the ability to utilize its various tools and devices effectively. In our increasingly technology-driven world, this understanding is not merely beneficial, but essential for navigating daily life, seizing opportunities for growth, and staying ahead of the curve.
Meta ගෙනෙන Movie Gen
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...
-
තොරතුරු තාක්ෂණ්යේ සියලු ප්රමුක අවකාශ මතින් AI ප්රබෝධය ගලා යමින් ඇත. ප්රකට WhatsApp නම් instant messaging app එක වෙතට තවත් ආකාරයක AI මුලි...
-
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...