2011-08-29

සමාජ ජාලා ධනාත්මක සමාජ මෙහෙවරක.....

ගෙවීගිය සතියේ ඇමරිකානු රතුකුරුස ප්‍රකාශයෙකු කියා සිටියේ ඇමරිකානු ජනතාව පොදු ආපදා අවස්තාවලදී වැඩි වැඩියෙන් සමාජ ජාලා වෙත තම අවදානය යොමු කරමින් සිටින බවකි.ඇමරිකාව මුහුන දෙමින් තිබෙන වර්තමාන ව්‍යසනය සමග එම ප්‍රකාශය වඩාත් සත්‍යවෙමින් පවතින බවයි පලවන වාර්ථාවලින් කියවෙන්නේ. එරට බලධාරීන් ජනතාව වෙත අලුත්ම තොරතුරු සංනිවේදනය කිරීමේදී ෆේස්බුක්, ‍ටුවිටර්, හා ගූගල්+ දැඩිලෙස යොදා ගන්නා බවත් මෙතෙක් භාවිතාවූ අන් සියලුම මාධ්‍ය වලට වඩා සමාජ ජාලා වල සේවය එරට ජනතාවද තම අලුත්ම තොරතුරු හුවමාරුව සදහා භාවිතා කරමින් සිටින බවටත් සටහන්වනවා.
                      ආපදා තත්වය උදා වෙත්ම එරට රතුකුරුසය විසින් එලබෙමින්  පවතින තත්වය සදහා ජනතාව සූදානම් වනයුරු දැක්වෙන ෆේස්බුක් ඇල්බමයක් නිර්මානය කර ප්‍රසිද්ධ කර තිබූ අතර එරට බලධාරීන්ද ජනතාව දැනුවත් කරනුවස් උපදෙස් වීඩියෝ කිහිපයක්ම සමාජ ජාලාවෙත මුදා හැර තිබූ බවයි වාර්ථාවුනේ. ‍ටුවිටර් තුලින්ද නිරන්තරයෙන් අලුත් තත්වයන් ගැන  ජනතාව දැනුවත් කල බවට කිය වෙනවා.

Chrome Enterprise Premium නිකුතුවක්.

Google විසින් තම Chrome සදහා   Chrome Enterprise Premium සංස්කරණයක් සදහා   සූදානම් වන බවට තොරතුරු පලවෙමින් තිබෙනවා. මෙය monthly fee එකක් යටත...