2011-05-23

සමහර විට ඔබට නොවැටහෙනු ඇත, සමහර විටක සිත මතට අමනාපයක්ද පැමිනිය හැක....

සමහර විට ඔබට නොවැටහෙනු ඇත, සමහර විටක සිත මතට අමනාපයක්ද පැමිනිය හැක. එහෙත් මෙම කරුන කිවයුතු යැයි මම සිතමි. මා මෙහි ගත කාලය මුලුල්ලේ විවිධ ජාතීන්ට හා ආගම් වලට අයත් අපමන පිරිසක් මෙහි යනු එනු දැක ඇත්තෙමි. සැදෑ සමාලොචන හමුවේදී බොහෝ කරුනු හුවමරු වන තැනකි. සමහරුන් තම ආගම දහම ගැන මහත් කලකිරීමකින් කතා කරනු මම අසා දැක ඇත්තෙමි. මේ කිසිදු විටක ලොකු ස්වාමීන්වහන්සේ තම දහම වෙත එන්නයැයි යෝජනා නොකරයි. වරක් මේ ගැනම කරුනු හුවමාරුවකදී උන් වහන්සේ පැවසුවේ අනෙකුත් බොහෝ දහම් වලට වඩා මෙම දහම විවෘතය. ඔබ මෙහි පැමිනීම සමාජීය සංකේත රාශියක් මැදින් කල යුතු නැත. ඔබ කොතැන සිට හෝ  යහපත් යමක් කරන විටකදීම ඔබ මට මහත් මිතුරෙකි. මගේ සගයෙකි. මට තවකෙකුට දහම පහදා දිය හැක මෙහි එන්නයැයි කීම මහත් ලැජ්ජාවක් උපදවන කරුනකි. දහම් ශාලාවේ සටහන් කර තිබූ වැකියක් නම් "මෙහි එන්න, ඔබ මොබ ඇවිදින්න. ඔබේ දහමට වඩා මෙම දහම හොදයැයි මම නොකියමි. කැමතිනම් පමනක් මෙහි නවතින්න."

Chrome Enterprise Premium නිකුතුවක්.

Google විසින් තම Chrome සදහා   Chrome Enterprise Premium සංස්කරණයක් සදහා   සූදානම් වන බවට තොරතුරු පලවෙමින් තිබෙනවා. මෙය monthly fee එකක් යටත...