මෙම මාසය මුල්භාගයේ ෆේස්බුක් ආයතනයට එරෙහිව ඇරබුනු නඩු කරයුත්තකින් ජෝදනා ලබා ඇත්තේ තම භාවිතාකරන්නන්ගේ පෞද්ගලික පනිවිඬ අනවසරයෙන් පිරික්සමින් එවායේ තොරතුරු රැස්කරන බවටයි. වෙළඳ දැන්වීම් කරුවන් සදහා බෙදා හදා එම දත්ත ගැනීම සදහා භාවිතාකරන බවට චෝදනා එල්ල වූ අතර එවායේදී වැඩි දුරටත් එල්ලවූ චෝදනා අතර භාවිතාකරන්නා තම පනිවිඩය තුල වෙබ් අඩවියක් සදහන් කල විට එයද පිරික්සමින් එම පනිවිඬය ලබන්නාගේ පෞදගලික දත්ත ගොනුවට එයත් ඇතුලත්කර ගන්නේ ඔහුගේ කැමතීන් අතරට එයත් ඇතුලත්කරමිනි. ආයතනයේ marketing algorithms වඩාත් සූක්ශමව ක්රියාකරවා ගැනීමට මෙම දත්ත භාවිතාකරමින් වෙළඳ දැන්වීම් ඔස්සේ වඩාත් ලාභ ඉපයීමට ඒවා යොදාගන්නා බවටයි එහිදී චෝදනා ලබන්නේ. ෆේස්බුක් ආයතනය දෙසින් පලවන අදාහ්ස් වලින් පැවසෙන්නේ මෙම චෝදනාව අර්ථයෙන් තොර එකක් බවත් ආයතනය ශක්තිමත්ව මෙම නයිතික විමසීමට මුහුන දීමට සූදානම් බවත්ය. එම චෝදනාව එල්ල කරමින් අධිකරනයෙන් ඉල්ලා සිටින්නේ මෙම ක්රියාවන් නතර කරවන්නට පියවර ගන්නා ලෙසත් හානි පැමිනවූ භාවිතාකරන්නන් වෙතට වන්දියක් ලබා දෙන ලෙසත්ය. Silicon Valley companies අතරට මෙවැනි චෝදනා ලැබීම් සුලබ වෙමින් ඇති අතර පසුගිය කාලයේද ගූගල් ආයතනයට එරෙහිව gmail භවිතාකරන්නන්ගේ තොරතුරු අනවසරයෙන් රැස්කරගන්නා බවට චෝදනාවක් එල්ල කර තිබුනා.
Digital Awareness Program Digital awareness is the understanding of how technology—from the simple to the complex—functions, and the ability to utilize its various tools and devices effectively. In our increasingly technology-driven world, this understanding is not merely beneficial, but essential for navigating daily life, seizing opportunities for growth, and staying ahead of the curve.
maxa
Maxa is a digital awareness program designed to empower and motivate all users of technology by fostering responsible and informed engagemen...
-
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...
-
තොරතුරු තාක්ෂණ්යේ සියලු ප්රමුක අවකාශ මතින් AI ප්රබෝධය ගලා යමින් ඇත. ප්රකට WhatsApp නම් instant messaging app එක වෙතට තවත් ආකාරයක AI මුලි...