පලවන නවතම පුවතක් පවසන්නේ ප්රකට සමාජ ජාලාවක් වන ෆේස් බුක් හි වෙළද දැන්වීම් පල කිරීමේ වෙනසකට එම ආයතනය සූදානම් වෙමින් සිටින බවකි.මේ අනූව භාවිතාකරන්නෙකුගේ සැම පලකිරීම් 20 කට වරක් තප්පර 15ක චලන පට ආකාරයේ වෙළඳ දෑන්වීම් ඉදිරියේදී පෑමිනෙන්නට ඉඩ ඈති බවයි කිය වෙන්නේ.අධි සුපෑහෑදිලි මෙන්ම සීමිත වාර ගනනට වඩා එකම භාවිතාකරන්නෙකුට එකම දෑන්වීම නොදෑක්වීම වෑනි සිමාවන් යටතේ මෙම නව පිවිසුම සිදුවනු ඈති බවටයි අනු මානනය වන්නේ.රූපවාහිනි දෑන්වීම් ආකාරයේ මෙම පලකිරීම් සමග ඩොලර් මිලියන 2.5ක ආදායමක් දයිනිකව බලාපොරොත්තු වන බවටයි එම වාර්ථා පවසන්නේ.
Pubudu Siriwansa is a dynamic individual with a strong presence in the technology sector. As the Founder and CEO of PARIGANAKAYA, he demonstrates a clear passion for innovation and digital solutions. His work reflects a commitment to leveraging technology for progress.
SOCIAL NETWORK Vs tATOO
තොරතුරු යුගයේ ප්රමුකතම සමාජ දේශපාලණ ගැටළුවක් වන්නේ තීව්ර වන අනනන්යතා ගැටළුව. ඔබේ සිරුරෙන් ගැලවෙන මහත් දෘඩ සාම්ප්රධායික අනන්යතාවය මහත් න...

-
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...
-
කෙටි වීඩියෝ සදහා ලොව ප්රමුක ස්ථානයක් දිනාගන්නට සමත්වූ TikTok සමාජ ජාලාව තම America භාවිතාව වන 170 million වලින් සමුගන්නට අද නියමිතව ඇත. ඒ එ...