මෑතකදී ඇමරිකානු පාරිභෝගිකයන් 1040 යොදාගනිමින් කල මත විමසුමකට අනූව හෙලිවන්නේ ඔවුන් සමාජ ජාලා භාවිතයේදී සෞක්ය හා ඖෂධ පිලිබදව තොරතුරු විමසීමට වැදගත් තැනක් දෙමින් ඇති බවයි. වයස 18-24 අතර වන යෞවන වැඩිහිටියන් අතරින් සියයට 80 කට වැඩි පිරිසක් සෞඛ්ය හා සම්බන්ද තොරතුරු බොදා හදා ගැනීමටත් සියයට 90 පිරිස සමාජ ජාල වල පලවන සෞක්ය සම්බන්දිත තොරතුරු කෙරෙහි වැඩි විස්වාසය තබන බවටත් හෙලිවී තිබෙනවා.මෙම තොරතුරු විමසීමට සම්බන්දවූ වයස 45-64 අතර පිරිසගෙන් සියයට 45 ක් පිරිස ෆේස්බුක් ටුවිටර් වැනි අඩවි ඔස්සේ සෞක්ය පිලිබද තොරතුරු බෙදා හද ගැනීමට කැමැත්තක් දක්වන බවයි හෙලිවී ඇත්තේ. සමස්තයක් ලෙස සමජ ජාලවල පලවන සෞඛ්යය තොරතුරු උපදෙස් තම ඉදිරි තීර්නයන් ගැනීමේදී වැදගත් මැදිහත්වීමක් සිදුකරන බවටයි ඔවුන් පවසමින් සිටින්නේ.