2012-01-07

රූපවාහිනී භාවිතයේ නව ප්‍රවනතා.......

විකාශන ආයතනයක වැඩසටහන් පෙල ගැස්මට සීමාවෙමින් මුලින්ම අපවෙත පැමිනි රූපවාහිනී
සේවාවන් හා නරබන්නන් අතරවූ සබදතාකෘතිය ගතවූ වසර දෙක තුන තුල මහත් වෙනසකට භාජනය වී
ඇත. හුදු රූපවාහිනී තරංග ආයාමයක් ඔස්සේ අප වෙත දෘඩ කාලසටහනක් සමග පැමිනි එම සේවාවන්
අන්තර්ජාලය හා වෙනත් දත්ත තාක්ශනයන් ඔස්සේ මහත් වෙනසක් සමග පැමින ඇත. එහි වූ ඍජු බව
භාවිතාකරන්නගේ පහසු හා අපහසු කාල වේලවන් සමග ගලපාගත හැකි වෙමින්  අතීත වැඩසටහන් කරා
නැවත පිවිසිය හැකි වෙමින් මෙන්ම රූපවාහිනී යන්ත්‍රයකට පමනක් වූ පෙර සීමාවන් නිමා කරමින් නිවසේ
ඔනෑම දත්ත උපකරනයකට එකග වෙමින් එය නෑවත පැමින ඇත.
               වර්ථමානයේ එක්සත් ජන පදය ආශ්‍රිතව කරන ලද හැදෑරීමකින් හෙලිවූවේ සජීවීව රූපවාහිනී
සේවාවන් නරබන පිරිස සියයට 0.2 දක්වා අඩුවීමක් දැකිය හැකි බවය.තවත් අතකින් බිහිවන නව
නාලිකා ප්‍රමානය ඉහලයැමේ ප්‍රවනතාවය වඩාත් වැඩි වෙමින් ඇත.තවත් අතකින් සාම්ප්‍රධායික රූපවාහිනී
සේවාවන් වන බී.බී.සි , ස්කයි වැනි සේවාවන් අතරට නව මානයක් ‍රැගෙන ගූගල් ටී.වී වැනි සේවාවන්
සපැමිනිමින්ද ඇත.තාක්ශනිකව සලකන විට දෙමුහුන්  ස්වභාවයක් ගන්නා මෙම නව සේවාවන් ගැන
නිශ්චිත මතයකට එලබෙන්නට තවමත් ඉක්මන් වැඩි විය හැක.
                 සමස්ථයක් ලෙස විද්වතුන් පවසමින් සිටින්නේ සාම්ප්‍රධායික උපකර බොහොමයක් (පරිගණකය , රූපවාහිනිය ..) එකිනෙක මත ගොනු වෙමින් ඒවායේ සාම්ප්‍රධායික ආකෘතීන් මියයාම 2012 වසරේදී අනිවාර්ය කාරනාවක් වීම ස්ථිර බවයි.

Meta ගෙනෙන Movie Gen

  Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත  වීඩියෝ  (realistic-seeming)  නිපදවා   ගන්නට...