අනතුරුව අප පිවිසුනේ දිගු අර්ධ කවාකාරලෙස වීදුරුවලින් තනා තිබූ කුටිය වෙතටයි. එකිනෙකා එම කවාකාර කුටියට ඇතුලුවනවාත් සමගම දෙපස බිත්තියේ ඔහු හෝ ඇය වෙනුවෙන්ම නිර්මානය වූ බහුමාධ්ය වැඩසටහනක් ඇරබේ. ටීටාවේ සැකැස්ම හා යහ පැවැත්ම ගැන කුඩා උපදෙස් වැඩසටහනකින් අනතුරුව ඉදිරි ශිෂ්ය කාලය තුලදී වඩාත්ම ලගින් ඇසුරු කරන්නට නියමිත මගේ කන්ඩායම හදුන්වා දෙන්නට පටන් ගත්තාය. ඔවුන්ගේ විවිධ ඡායාරූ හා පාසැල් කාලය පිලිබදව තොරතුරු දෙපසින් පලවන විටම ටීටාව තුලින් අප හතර දෙනා ශ්රවෘව එකිනෙකා හා සම්බන්ද කලාය.එකිනෙකාට සුබ පතාගැනීමෙන් අනතුරුව මෙම දර්ශන කුටිය අවසානයේ එකිනෙකා හමුවන්නට කථාබස් කර ගතිමු. සමවන්න.. අතපසුවීම පිලිබදව සමාව ඉල්ලමින් මෙම කුටියේ ක්රියාකාර කම මදක් පැහැදිලි කලයුතුයැයි සිතන්නේ අතීතයට අයත් යමෙක් මෙය අහබුලෙස නෙත ගැටුන හොත් ඇතිවිය හැකි ව්යාකූලත්වය පිලිබදව සලකමිනි.
වර්ථමානයේනම් මෙම ආකාරයේ කුටි බොහෝ වෙළද සැල් වල පවා ඇත. එයින් කෙරෙනුයේ අමුත්තෙකු එයට ඇතුලු වූ මොහොතේ සිට එයින් පිටවන මොහොත දක්වා ඔහු වෙනුවෙන්ම ඇරබෙන බහු මාධ්ය දර්ශන පටයක් ඔහුගේ ගමන්වේගයට අනූව ඔහු සමගම ගමන් කිරීමයි. අදාල අය යම් මොහොතක නතර වුවහොත් එම දර්ශන තලයද ඔහුට සමාන්තරව නතර වේ.එහිදී නම් සිදුවන්නේ ඔහුගේ ටීටාව ඇසුරින් ඔහුව හදුනාගෙන ඔහුගේ රුචි අරුචි කම් අනූව සකස්වන නව වෙළද භ්යාන්ඩ පිලිබදව ශ්රවෘය හා දෘශ්ය ලෙස දැනුමත්කිරීම වැනි ක්රියාවකි.
වර්ථමානයේනම් මෙම ආකාරයේ කුටි බොහෝ වෙළද සැල් වල පවා ඇත. එයින් කෙරෙනුයේ අමුත්තෙකු එයට ඇතුලු වූ මොහොතේ සිට එයින් පිටවන මොහොත දක්වා ඔහු වෙනුවෙන්ම ඇරබෙන බහු මාධ්ය දර්ශන පටයක් ඔහුගේ ගමන්වේගයට අනූව ඔහු සමගම ගමන් කිරීමයි. අදාල අය යම් මොහොතක නතර වුවහොත් එම දර්ශන තලයද ඔහුට සමාන්තරව නතර වේ.එහිදී නම් සිදුවන්නේ ඔහුගේ ටීටාව ඇසුරින් ඔහුව හදුනාගෙන ඔහුගේ රුචි අරුචි කම් අනූව සකස්වන නව වෙළද භ්යාන්ඩ පිලිබදව ශ්රවෘය හා දෘශ්ය ලෙස දැනුමත්කිරීම වැනි ක්රියාවකි.