2011-11-30

මේ ඔබේ ජීවිතයයි.එය රසවත් චාරිකාවක් බවට පත්කරගන්නට සහයවීම මගේ...(දත්ත මිනිසා)

එතරම් වෙහෙසක් නොනැනුනද දිගු පැහැදිලි කිරිම්  සහිත චලන පට හා රූ සටහන් මෙන්ම  ශ්‍රව්‍ය බොහොමයකට පසුව පෙර ආරම්භක වැඩසටහන අවසන් විය. අනතුරුව මා ඇතුලු හතර දෙනෙකුගෙන් යුත් කන්ඩායමක් බීටාව විසින් ස්වංක්‍රීයව යෝජනා කෙරිනි. සතියක් ඇතුලත අපට අවැසි ආකාරයට සංශෝදනය කරගැනීමේ අවස්තාව සහිතව සමාන සිතුම් පැතුම් හා හැසිරීම් පිලිබදව කෙටිකාලයක් තුල බීටාව විසින් කරන ලද හැදෑරීමකින් අනතුරුව එම කන්ඩායම යෝජනා කරතිබිනි. මා සමග ඉන්දියන් හා ඕස්ට්‍රේලියන්  සිසුවියන් දෙදෙනෙකු සමග රුසියන් සිසුවෙකු නම් හා ඡායාරූ සහිතව තිරය මත සටහන් විය.ඉදිරි දෑ වසර සදහා එම කන්ඩායම මම ‍තෝරා ගැනිනි. ඔබලා සිව්දෙනාටම ඒය පිලිගැනිම හෝ නොපිලිගැනීමේ සම්පූර්න අයිතියට මම හිස නමන බව පවසනු කැමත්තෙමි. එහෙත් ඔබගේ වෙනස්  රුචිකත්වයක් ක්‍රියාත්මක කරන්නට පෙර කරුනා කර මෙම දත්තය පමනක් සැලකිල්ලට ගන්නා මෙන් මම ගෞරවයෙන් යොජනා කරමි.එය නම් පසුගිය වසර දහය තුලදී නෙක මිනිස් සබදතා පිලිබදව මාවිසින් කල යෝජනා වලින් සියයට 85 එම මොහොතේ සිටම ස්වාභාවික කාරනා මත ඔවුන් වෙන් වෙන්වෙන තෙක්ම සාර්තක බව ඔවුන් විසින්ම මට සහතික කරන ලදී. එයට අමතරව සියයට 12.5ක්ම එම මොහොතේ ප්‍රතික්ශේප කොට ඔවුනට රිසිසේ වෙනස් තීර්න ගන්නා ලද අතර පසු අවස්ථාවලදී පසුතැවෙන බවට මාවෙත දන්වන ලදී.මහත්මයානනි, මේ ඔබේ ජීවිතයයි.එය රසවත් චාරිකාවක් බවට පත්කරගන්නට සහයවීම මගේ අරමුනයි. මම බීටාව.

Chrome Enterprise Premium නිකුතුවක්.

Google විසින් තම Chrome සදහා   Chrome Enterprise Premium සංස්කරණයක් සදහා   සූදානම් වන බවට තොරතුරු පලවෙමින් තිබෙනවා. මෙය monthly fee එකක් යටත...