2011-10-10

ඒ අපූරු මිනිසා.......

"ඔහු ව්‍යාපාරිකයෙකු බව සැබවි. එනමුත් ඊටත් වඩා ඔහු පෘතුවි වැසියන්ගේ සංනිවේදන රටාවට වඩාත් ප්‍රායෝගික හැරවුම් කිහිපයක්ම ‍රැගෙන ආ නිර්මානශීලී අපූරු මිනිසෙකු වූ බව ද සැබවි."  එම දේශකයා මෙසේද පවසා සිටියේය. " ඔහුට මම ගෞරව කරන්නට හේතු තුනක් මූලිකව දු‍ටුවෙමි. පලමු වැන්න මෙම විසල් ධනවත් හා නිර්මාන ශීලී මිනිසා මිය ගිය ගියේ තම පවුලේ සියලුම සාමාජිකයන් මැදිකරගෙන යැයි පලවූ වාර්ථාව මටනම් ඔහු සාර්තක මිනිසෙක් ලෙස ජීවිතය අවසන් කරන්නට හැකිවූ වාසනාවන්තයෙකු බවට හොදම සාධකයකි. දෙවැන්න, වරක් මාධ්‍ය හමුවකදී විචාරකයා මෙසේ ඇසුවාය. ඔබ වර්ථමාන පරිගණක හා සංනිවේදන ලෝකයට මහත් ප්‍රායෝගික වෙනස්කම් රාශියක් ‍රැගෙන ආවෙක්ය. ඔබ ලෝකය පහසු කල අයෙකැයි මම කියමි.මේ ගැන ඔබට කියන්නට ඇත්තේ කුමක්ද? මේ අපූරු මිනිසා  මෙසේ සරල පිලිතුරක් දුන්නාය , මට මේ ගැන ඒ ආකාරයේ හැගීමක් නැත. මට වැදගත්  ලෙස හැගෙන්නේ  මගේ පවුලේ ජීවිතය ගැන පමනී. තවත් විටටකදී විචාරකයා වෙලදනාමයේ කීර්තිමත් බව ගැන කතා කල විටකදී පවසා සිටියේ, "එක් නිශ්පාදනයක් සාර්තකව අවසන් යැයි  වැටහුනු සැනින් ඒ සතුටත් සමග ඊලග නිශ්පාදනයට යොමුවීම මගේ සිරිතයි.මේවා සාර්ථක කර ගන්නට දක්ශ සහයකයින් රාශියක් ලබන්නට තරම් මම වාසනාවන්ත වූ බවනම් කිව යුතුමයි"

Chrome Enterprise Premium නිකුතුවක්.

Google විසින් තම Chrome සදහා   Chrome Enterprise Premium සංස්කරණයක් සදහා   සූදානම් වන බවට තොරතුරු පලවෙමින් තිබෙනවා. මෙය monthly fee එකක් යටත...