Digital Awareness Program Digital awareness is the understanding of how technology—from the simple to the complex—functions, and the ability to utilize its various tools and devices effectively. In our increasingly technology-driven world, this understanding is not merely beneficial, but essential for navigating daily life, seizing opportunities for growth, and staying ahead of the curve.
2011-06-28
ගූගල් ආයතනය පවසන්නේ තම භාවිතාකරන්නන්ගේ හැසිරීම් දත්ත ලබා ගැනීම සදහා..
ගූගල් ආයතනය පවසන්නේ තම භාවිතාකරන්නන්ගේ හැසිරීම් දත්ත ලබා ගැනීම සදහා වැඩිපුරම ඉල්ලුම් කරනුයේ ඇමරිකානු රජය බවයි. 2010 වසරේ ජුලි-දෙසැම්බර් කාලය තුල පමනක් එම රජයෙන් ඉල්ලීම් 4601 තමන් වෙත ලැබුන බවයි. මෙම ඉල්ලීම් වලින් 94%ක්ම සම්පූර්නයෙන් හෝ හැකි පමනින් සපුරන්නට තමන් සමත්වූ බවයි සටහන් වන්නේ. මෙම කාල පරාසයතුල මෙවැනි ඉල්ලීම් කල අනෙකුත් පරධාන රටවල් ලෙස බ්රසීලය, ඉන්දියාව, එක්සත් රාජධානිය හා ප්රංශය ගැන සටහන් කර තිබුනා. චීනය එකම ඉල්ලීමක් වත් කර නොතිබූ බවයි පැවසෙන්නේ.මෙයට හේතුව වන්නට ඇත්තේ ඔවුන් ඔවුන්ගේ සියලුම අන්තර්ජාල භාවිතයන් නිරන්තර විමසීමට ලක් කරමින් ඔවුනට උවමනා දත්තයන් ඔවුන් විසින්ම සකස් කරගන්නා නිසා විය හැකි බවයි වැඩි දුරටත් සටහන් වී තිබුනේ.
Meta ගෙනෙන Movie Gen
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...
-
තොරතුරු තාක්ෂණ්යේ සියලු ප්රමුක අවකාශ මතින් AI ප්රබෝධය ගලා යමින් ඇත. ප්රකට WhatsApp නම් instant messaging app එක වෙතට තවත් ආකාරයක AI මුලි...
-
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...