ෆේස්බුක් සමාගම තම අඩවිය තුලට පැමිනෙන්නන් සදහා වෙළඳ දැන්වීම් ගෙන ඒමේ ක්රමවේදයේ මද වෙනසක් වෙතට පිවිසෙමින් ඇති බවටයි පලවන නවතම තොරතුරු පවසන්නේ.වඩාත් භාවිතාකරන්නා දෙසට හැරෙමින් ආයතනය පවසන්නේ භාවිතාකරන්නාගේ කැමැත්ත මතද තම පිටුව වෙත පැමිනෙන වෙළඳ දැන්වීම් පිලි බදව තීර්නය කරන්නට තමන් සූදානම් බවකි.භාවිතාකරන්නා යම් වෙළඳ දැන්වීමක් කෙරෙහි Likeකිරීමක් වැනි ධනාත්මක ප්රථිචාරයක් දැක්වන විට එවැනි දැන්වීම් වඩාත් රැගෙන එන්නට මෙන්ම යම් විටක ඔවුන් යම් දැන්වීමකට Hide වැනි ප්රතිචාරයක් දක්වන විට එය හා එවැනි ආකාරයේ දැන්වීම් ඔහු වෙත යොමු නොකරන්නටත් මෙම නව වෙනස්කම් ඔස්සේ සිදුවනු ඇති බවටයි පවසන්නේ.ආයතනය වෙළදැන්වීම් කරුවන් සමගද වඩාත් සාර්ථක ක්රමෞපායන් සමග නිරන්තරයෙන් කටයුතු කරන මුත් මෙම නව වෙනස්කම් ඔස්සේ භාවිතාකරන්නා මතට යම්දුරක වැඩි සැලකීමක් යොමුකර ඇති බවටයි විචාරක මතය වන්නේ.
Pubudu Siriwansa is a dynamic individual with a strong presence in the technology sector. As the Founder and CEO of PARIGANAKAYA, he demonstrates a clear passion for innovation and digital solutions. His work reflects a commitment to leveraging technology for progress.
SOCIAL NETWORK Vs tATOO
තොරතුරු යුගයේ ප්රමුකතම සමාජ දේශපාලණ ගැටළුවක් වන්නේ තීව්ර වන අනනන්යතා ගැටළුව. ඔබේ සිරුරෙන් ගැලවෙන මහත් දෘඩ සාම්ප්රධායික අනන්යතාවය මහත් න...

-
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...
-
තොරතුරු තාක්ෂණ්යේ සියලු ප්රමුක අවකාශ මතින් AI ප්රබෝධය ගලා යමින් ඇත. ප්රකට WhatsApp නම් instant messaging app එක වෙතට තවත් ආකාරයක AI මුලි...