.... පසුගිය මෑතකාලයේ මයික්රසොෆ්ට් සමගමේ වෙළඳ ප්රචාරන වැඩ පිලිවල් දෙස බලනකොට අපට පෙනෙන දෙයක් තමයි ඔවුන් වින්ඩෝස් 8 සමග සාම්ප්රධායික ඩෙස්ටොප් ප්රමුක මෙහෙයුම් පද්ධති රටාවෙන් තීර්නාත්මක හැරවුමක් ලබාගත්තා වාගේම , සර්ෆේස් පරිගණක උපකරන සමග තම සුපුරුදු මෘදුකාංග මූලික ව්යාපාරික රටාවෙන් මිදුනා වාගේම , හුදු එක් දෙසකට ගමන්කරන ප්රචාරන කලාවෙන් ඉවත්ව අන්තර්ක්රියා මට්ටමේ ප්රචාරනයන් දෙසට ගමන් කරමින් සිට්න බව.එම වෙළඳ දැන්වීම තුල මවන පරිසරයකදී මානසිකව නිර්මානය වන අන්තර්ක්රියාවක් පමනක් නොව අවසනයේදී එම වෙළඳ දැන්වීම ගෙනෙන යම් යෝජනාවන් පිලිබදව තේරිම් අවස්තාවල් මත ප්රායෝගිකව අදහස් පල කරන්නට හෝ කැමැත්තයන් තෝරා පල කිරීමට තරම් සංක්රීය මට්ටමකට නරබන්නන් ගෙන එන්නට ඔවුන් කටයුතු කරමින් සිටිනවා. මෑතකදී ඔවුන් පලකල වින්ඩෝස් ෆෝන් පිලිබද දැන්වීමකදීද මේ බව දක්නට ලැබෙනවා. ඔවුන් පවසන්නේ අවසානයන් තුනක් සහිත දැන්වීම් වීඩියෝවන් තුලින් තමන් වඩාත් ප්රිය කරන දැන්වීම තෝරන ලෙසටයි......
(නන්නාදුනන දේශකයාකගේ දේශනයකින් උපුටා ගැනිනි)