පසුගිය වසර අවසාන වනවිට චීන ජාතික අන්තර්ජාල භාවිතකරන්නන් සංක්යාව මිලියන 500 ඉක්මවූ බවටයි කියවෙන්නේ.ඒ අනූව එරට අන්තර්ජාලය භාවිතයේ ප්රතිශතය 38.3 දක්වා පැමින අති අතර , එය ඊට පෙර වසර හා සැසදිමේදී සියයට 4ක ඉහලයාමක් ලෙසටයි සටහන් වන්නේ. එසේම අන්තර්ජාලයට පිවිසීම සදහා ජංගම උපකරන යොදා ගැනීම සියයට 69.3 ලෙස සටහන් වන්නේ භාවිතාකරන්නන් සංක්යාව මිලියන 355 දක්වා ඉහලයාමත් සමගයි. එසේම බහුල භාවිත වයස් කාන්ඩය ලෙසට සටහන් වන්නේ 10-29 අතර බවටත් සටහන් වනවා. පනිවිඩ හුවමාරුව , සෙයුම් යන්ත්ර හා සංගීතයට සවන්දීම එරට වැසියන් අතර බහුල අන්තර්ජාල අංග ලෙසටත් සටහන් වෙනවා.
Digital Awareness Program Digital awareness is the understanding of how technology—from the simple to the complex—functions, and the ability to utilize its various tools and devices effectively. In our increasingly technology-driven world, this understanding is not merely beneficial, but essential for navigating daily life, seizing opportunities for growth, and staying ahead of the curve.
Meta ගෙනෙන Movie Gen
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...
-
තොරතුරු තාක්ෂණ්යේ සියලු ප්රමුක අවකාශ මතින් AI ප්රබෝධය ගලා යමින් ඇත. ප්රකට WhatsApp නම් instant messaging app එක වෙතට තවත් ආකාරයක AI මුලි...
-
Meta පවසන්නේ තමන් නිමවමින් සිටින නව AI model එකක් ඔස්සේ භවිතාකරන්නන් හට prompts ඔස්සේ හඬ සහිත වීඩියෝ (realistic-seeming) නිපදවා ගන්නට...