ජීමේල් ගිනුමේ සිට ගූගල් සෙයුම් ප්රථිපල පිටුව දක්වා අලවන දැන්වීම් වලට අමතරව "Why these ads"ලෙසින් දැක්වෙන කුඩා ටැබයක් මේ වන විටත් ඔබ දැක ඇතිවා වෙන්නට පුලුවන්.ගුගල් ආයතනය පවසන්නේ එම දැන්වීම් පෙර දී මෙන් "එතැනට " පැමින ඈත්තේ අහබුලෙස නොවන බවත් ඔබගේ භූගෝලීය පිහිටීම, භාවිතා කරන භාශාව හෝ මෑතදී කරන ලද සෙවුම්වල ප්රථිපල ලෙස බවත්ය. එසේම ගූගල් ගිනුමකට ඇතුලුවී භාවිතාකරන්නෙකුට තමන් ප්රිය නොකරන දැන්වීම් වලින් මගහැරෙන සේ තම සැකසුම් සකසා ගන්නටත් මෙම නව ප්රවනතාවය තුල ඉඩ සැලසෙන බවටයි තොරතුරු පලවන්නේ."අප ඔබට වඩාත් ගැලපෙන්නේයැයි හැගෙන දැන්වීම් ඔබවෙත ගෙනෙන මුත් එය වෙනස් කරගැනීමේ හැකියාවද ඔබ වෙතට ලබාදී ඇති බවත් අමතක නොකරන්න" යැයි ආයතනය පවසා තිබෙනවා.
විචාරකයින් පවසන්නේ නව ප්රවනතාවයන් තුල ආයතන සදාචාරාත්මක හෝ නීති ගරුක නොවෙමින් අපි ඔබේ පෞද්ගලිකත්වය හදාරමින් සිටිනවා යන්න පැහැදිලිව පලකල අවස්ථාවක් ලෙස මෙය පෙනෙන බවයි.
විචාරකයින් පවසන්නේ නව ප්රවනතාවයන් තුල ආයතන සදාචාරාත්මක හෝ නීති ගරුක නොවෙමින් අපි ඔබේ පෞද්ගලිකත්වය හදාරමින් සිටිනවා යන්න පැහැදිලිව පලකල අවස්ථාවක් ලෙස මෙය පෙනෙන බවයි.