2011-05-16

"දහම බොහෝ අයට නොවැටහේ, හේතුව ඉතා සරලය , බොහෝ අයට දහම ඉතා සරල වැඩිය"


"දහම බොහෝ අයට නොවැටහේ, හේතුව ඉතා සරලය , බොහෝ අයට දහම ඉතා සරල වැඩිය" මට හමුවූ ආදරනීයතම දහම් මිතුරා සැදැසමාලෝචන ‍රැස්වීමකදී තම දහම ගැන දැක්ම පැහැදිලිකලේ එලසය.ලොකු ස්වාමීන්වහන්සේ මද සිනාවක් සමග විමසා සිටියේ " ඔබේ සමීපතම මිතුරා වූ වස් දඩුව ගැන දැන් සිත්න්නේ කුමක්ද කියායි?" ඇත්තෙන්ම මම සිතා ගෙන සිටියේ එය නැතිව එක දවසක්වත් මට සිටින්නට නොහැකි වේයයි සිතා ගෙනයි. එය මගෙන් සමුගත් දිනයක මමද මිය යනු ඇතැයි සිතුවා. ඇත්තෙන්ම අහිමිවීම සමුගැනීම ජීවිතය සැහැල්ලුවක් කැදවන බව දහම් කරුනක් ලෙස මාතුල වූ අවබෝදයට ඉහලින්  සැගවී එය පිලිබදව වූ මගේ බැදීම පැවතුන බව අද මට වැටහෙනවා.

Chrome Enterprise Premium නිකුතුවක්.

Google විසින් තම Chrome සදහා   Chrome Enterprise Premium සංස්කරණයක් සදහා   සූදානම් වන බවට තොරතුරු පලවෙමින් තිබෙනවා. මෙය monthly fee එකක් යටත...