2012-10-28

වින්ඩෝස්8 ගැලවිජ්ජව හා නන්නාදුනන දේශකයා.......



හොදයි , ඔබතුමා හරිද වැරදිද කියලා තීර්නය කරන්නට මට අයිතියක් නැතියි කියලා මම විස්වාස කරනවා. ඒත් මම ඔබතුමාගේ ප්‍රශ්නයට මෙහම උත්තර දෙන්නම්. වින්ඩෝස් 8 කියන මීලග මෙහෙයුම් පද්ධතිය ගැන මට තියෙන්නේ එකක එක දැක්මයි. ඒක තමයි ලොව වැඩිම භාවිතාවකට අයිතිය කියන වින්ඩෝස් මෙහෙයුම් පද්ධතියේ මීලග සංස්කරනය භාවිතාකරන්නන් හට මොනවගේ අත්දැකීමයි ගෙනේවිද කියන ඒක පමනයි ඒ. ඒක අයිති මොනවගේ විශාල සමාගනකටද ව සමාගම මොනතරම් සාධාරනව අපිට සකනවද වගේ දේවල් මේ හැදෑරීමට අදාල නැහැ කියන එකයි අපේ ස්ථවරය වෙන්නේ.අපි කැමති උනත් නැතැත් එල බෙන යුගයේ දත්ත උපකරන භාවිතයට වින්ඩොස්8 ගෙනෙන නව නැබුරුතා බල නොපාවි කියලා අප විශ්වාස කරන්නේ නැහැ.
                                  ඔබතුමාගේ දෙවැනි ප්‍රශ්නයට මෙහෙම උත්තරයන් දෙන්නම්.ඇපල් හා ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් උපකරන භාවිතය වැඩිවීමේ ප්‍රවනතාවය ඔස්සේ මයික්‍රසොෆ්ට් ආයතනය තමන්ගෙන් ගිලිහී යමින් පවතින ජංගම ගතියෙන් වැඩි උපකර වෙලදපොල ස්ථාවර කර ගැනීම සදහා කරන ගැලවිජ්ජාවක් ලෙසට වින්ඩෝස්8 ගැන ඔබට ඇති දැක්ම ගැන මම ත්ර්ක කරන්නට යන්නේ නැහැ. හැබැයි ඒක ගැල විජ්ජාවක් උනත් ඒ ගැලවිජ්ජාව අපට ගෙන නව නැබුරුතා විසින් ඉදිරි කාලයේ අපගේ දත්ත භාවිතය පාලනය කරන බවටනම්  අපට තර්කයක් නැතිබව සදහන් කරන්න කැමතියි. හැබැයි ඔබ මගෙන් ප්‍රශ්න කරනව නම් ඔබතුමාටනම් වින්ඩොස් 8 තුල කිසිම වෙනසක් දකින්නට නැහැ කියලා මම ගෞරවයෙන් ඔබතුමාට ආරාධනා කරනවා ඔබගේ දත්ත ජීවිතය ගැන මීට වඩා සංවේදී වෙන්නට කියලා.

Chrome Enterprise Premium නිකුතුවක්.

Google විසින් තම Chrome සදහා   Chrome Enterprise Premium සංස්කරණයක් සදහා   සූදානම් වන බවට තොරතුරු පලවෙමින් තිබෙනවා. මෙය monthly fee එකක් යටත...