2016-04-18

පනස් නමවන කොටස..

“ධනය හා බලය මත පදනම් වන අපේ දෛනික ලෝකය වෙතින් ගිලිහුනු බොහෝ දේ වෙතැයි මම සිතනවා. මෙවර මගේ මූලික හැදෑරීම් වලට අමතරව අදදවසේ වෛද්‍ය විද්‍යාවේ ගමන් මග ගැන කෙටි හැදෑරිමක් කරන්නට මම උත්සාහ කලා. එම ආයතනයේ මහචාර්ය වරුන් කිහිප දෙනෙක් සමග කථබස් කරමින් තොරතුරු ‍රැස්කරන්නට මම උත්සාහ කලා.විටක ඔවුන් අපැහැදිලිව වුවත් මාත්සමග එකග වන්නට සිදූවුනා මේ විෂයේ උනත් ප්‍රධාන දිශානතිය යොමුවෙලා තියෙනේ ලාබය හා බලය දෙසට මිස සමස්ත මිනිස් වර්ගයාගේ උන්නතියටම නෙමෙයි කියලා”. මෙම හැදෑරීම් මුදල් විසින් මෙහෙයවන්නක් නොවනවා සේම යෙදවන උත්සාහයට කෙසේ වෙතත් කිසිදු ආර්ථික ලාභයක් නොගෙනෙනු ඇති වුවත් සාමාන්‍ය මිනිස් ධාවන පතයෙන් ඔබ්බෙන් වන මෙම උත්සාහය මිනිස් වර්ගයාගේ හෙට දවස වෙනුවෙන් අල්පමාත්‍ර වූ හෝ සේවයක් ගෙනෙනු ඇති බව අප දෙදෙනාගේම බලාපොරොත්තුව වීම සිතට ගෙනෙන්නේ මහත් සහනයකි. කලාතුරකින් හමුවන ආකාරයේ අපූරු හැදෑරුම් සහකාරියකව ඇගෙන් ලැබෙන මෙම සහය වඩ වඩාත් මා දිරි ගන්වන සුලුය.
අප නගරයේ කෙලවර වන සුපුරුදු කඳු මුදුනතට බලා පොරොත්තුවූ ගමන කල්දමන්නට තීර්නය කලෙමු. “මම හිතන්නේ කෙලින්ම අපගේ අවන්හල වෙතට ගොස් රාත්‍රී ආහාරය ගෙන ටිකක් ඉක්මනින් අදට සමු ගැනීම වඩාත් හොඳ වෙවි නොවේද?” මම යෝජනා කලෙමි. හැකිනම් දවස ඉක්මනින් පටන්ගේ සැදෑවේ ඉතිරිකර ගන්නා කාලය අපගේ හැදෑරීම සදහා යෙදවීම වඩාත් වාර්ථක උත්සාහයක් වේවි. මමත බලා පොරොත්තු වෙනවා හැදෑරුම් ආයතනයක් සමග එකගතාවයකට එන්න Online ආකාරයටෞදෑ වරුවේ සහය දේශන මාලාවක් සැලසුම් කරගන්නට. අවශ්‍ය සැහැල්ලුව මෙන්ම සම්පත් සදහා වැය ඒකාරයට උපයාගැනීම වඩාත් කාලෝචිත පියවරක් වේවි. මගේ මෙන්ම අපේ සැලසුම වෙතට ඇය එකගවිය. දැනටමත් ඇය අදාල විෂයන් පිලිබදව හසල දැනු මැත්තන් කිහිප පලකටම අපගේ වැයම පැහැදිලි කර අවශ්‍ය විටකදී සහය ලබා ගන්නට පොරොන්දු පලකරවා ගෙන තිබිනි
www.tharuminisa.com

Chrome Enterprise Premium නිකුතුවක්.

Google විසින් තම Chrome සදහා   Chrome Enterprise Premium සංස්කරණයක් සදහා   සූදානම් වන බවට තොරතුරු පලවෙමින් තිබෙනවා. මෙය monthly fee එකක් යටත...